Saturday, April 3, 2010

Sakit KEpala

Hari nie jam nie..... ak still mencari2 ape yg nak di cari n buat preparation for coming Saturday... aku harap sgt aku dpt buat yg terbaik nnt... n minggu depan mmg minggu yg sgt2 bz bg aku...dgn exam nye, assignmentnye nk kne submit... dengan ditinggalkan oleh si dia lgi selama seminggu...huhu...brdaya ke aku nie...

td aku bru je tgk movie dgn si dia titled `Clash of the titans`... Ya Allah cite nie ntah ape2 la...nonsense gile...ak pn x fhm nape cite mcm nie makin berlambak2 released di Malaysia nie...cite nie blh menyongsangkna akidah umat Islam tul..haru2....

esk aku kne planning btl2 ape nk buat utk minggu dpn... hectic n hectic day to go....

aku nk lelapkan mata dlu n esok aku smbg mencoret lg di belogsepot ini ye...hehe


nite....salam. mah3x!

No comments:

Post a Comment